preskoči na sadržaj

Osnovna škola fra Pavla Vučkovića Sinj

Login
KNJIŽNIČNI KATALOG

 

KLIKOM NA SLIKU PRETRAŽUJETE KATALOG I TRAŽITE KNJIGE

 

 


 

 

DIGITALNI ŠKOLSKI LIST "POD KAMIČKOM"
Priloženi dokumenti:
Pod kamickom 2022.-2023..pdf

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 10. 2013.

Ukupno: 28121
Ovaj mjesec: 233
Ovaj tjedan: 392
Danas: 1
Godišnji plan i program/Kurikulum

 

EKO-ŠKOLA

Naša škola je i dio
međunarodnog projekta
Eko-škola.
Međunarodne Eko- škole
su program osmišljen za provedbu
smjernica odgoja i obrazovanja
za okoliš na razini čitavih škola.
 
 
Reci NE nasilju!!!

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Poznate tražilice

Časopisi

 

Mudre misli

  

 
CARNET WEBMAIL

Korisni linkovi


Školsko zvono
 
Jutarnja smjena
 
Sat Početak sata Kraj sata
1. 8,00 8,45
2. 8,50 9,35
3. 9,40 10,25
  Veliki odmor
4. 10,45 11,30
5. 11,35 12,20
6. 12,25 13,10
 
       
Zbornica

Hrvatski obrazovni portal za

učitelje razredne nastave

 

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

Za djecu i obitelj

Online rječnik

 

           KLIKNI ME

Sinju grade...

Video razglednica Sinja

 

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan tolerancije - 16. studenog
Autor: Administrator , 14. 11. 2011.

 

 

Prema UNESCO-voj definiciji, tolerancija je poštivanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti. Biti tolerantan/na znači biti slobodan/na, čvrsto se držati svojih uvjerenja i poštivati da se i drugi drže svojih, prihvatiti činjenicu da ljudska bića, prirodno različita u svojim nastupima, situacijama, govoru, ponašanju i vrijednostima, imaju pravo živjeti u miru i biti kakvi jesu. 

 

 


 

16. studenoga obilježava se Međunarodni dan tolerancije     

Prema UNESCO-voj definiciji, tolerancija je poštivanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti. Biti tolerantan/na znači biti slobodan/na, čvrsto se držati svojih uvjerenja i poštivati da se i drugi drže svojih, prihvatiti činjenicu da ljudska bića, prirodno različita u svojim nastupima, situacijama, govoru, ponašanju i vrijednostima, imaju pravo živjeti u miru i biti kakvi jesu. 

Djeca počinju uočavati različitosti među ljudima vrlo rano, već u trećoj godini (spolne razlike, rasne razlike, razvojne smetnje, invaliditet). Tada se rađaju i prve predrasude. Naravno, to ovisi o okruženju i stavovima i ponašanjima odraslih s kojima se dijete susreće. To je i vrijeme kada se odgovarajućim odgojnim postupcima može spriječiti razvoj predrasuda, stereotipa (seksizma, homofobije, ksenofobije, rasizma i drugih vrsta fobija od ljudi koji drugačije misle i izgledaju).

Najčešće smo tolerantni prema onima koji su nam slični - zato jer je tako najlakše (nema toga puno što moramo tolerirati), a kod osoba koje su drugačije od nas dolazi do smanjene tolerancije, najvjerojatnije jer onda u toleranciju moramo uložiti više energije. Ovaj faktor najuže je povezan sa stereotipima i predrasudama, koje smanjuju mogućnost tolerantnog ponašanja prema drugima. Tolerancija je jedan od oblika prosocijalnog ponašanja, koje se definira kao ponašanje koje će izazvati pozitivne ishode za druge osobe. 

Generalna Skupština Ujedinjenih nacija je 1996. godine pozvala zemlje članice da ustanove Dan tolerancije u sladu s Deklaracijom o principima tolerancije (koja je potpisana od strane članica 16.11.1995. godine). Proglašenjem Međunarodnog dana tolerancije UNESCO je skrenuo pažnju na brojne međunarodne akte koji se tiču ljudskih prava, kao što su Konvencija o građanskim i političkim pravima, Konvencija o eliminaciji svih oblika diskriminacije žena, Konvencija o sprječavanju i kažnjavanju zločina genocida, Konvencija o uklanjanju svih oblika rasne diskriminacije i druge.

 

U našoj školi ovaj dan smo obilježili  prigodnim plakatom na temu tolerancije koji smo izložili u hodniku. Učenici su također bili aktivni skupa sa svojim nastavnicima i dali svoj doprinos ovom danu. Na satu hrvatskog jezika učenici su pisali pismene radove o temama koje su im bile ponuđene, na glazbenoj kulturi veselo je se pjevalo o miru, prijateljstvu i ljubavi. Likovna kultura je bila zadužena za likovne radove na temu "Oboji svoju toleranciju". Učenicu su na satu povijesti raspravljali o stupnju tolerancije kroz svjetske ratove i sukobe, dok su na prirodi i biologiji saznali nešto više o ljudskim rasama. Vjerska tolerancija i svjetske religije su bile teme o kojima se pričalo na satu vjeronauka. Nastavnici engleskog jezika su s učenicima obrađivali tekstove na engelskom jeziku na temu tolerancije. Učenici koji su imali tjelesni odgoj  su upoznali značenje engleske fraze "fair play" (poštena igra ) kroz razne sportove.



Izvor: http://www.prs.hr/content/view/310/59/


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju