« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Tijekom prosinca učenici 5.a kao lektirno su djelo čitali zbirku poezije Izabrane pjesme Grigora Viteza. Nakon intepretacije pjesama, u želji da otkrije i podrži njihovih stotinu jezika, stotinu ruku, stotinu misli, stotinu načina razmišljanja, igranja i govorenja (L. Malaguzzi), učiteljica hrvatskoga jezika Matea Sučić predstavila je učenicima metodu blackout poezije. Riječ je o metodi interpretacije pjesama koja podrazumijeva odabir nekoliko riječi iz pjesme te zatamnjenje ostalih riječi crtežom koji ima veze s tematikom pjesme, što rezultira novim značenjima. Pjesmi se ne dodaju nove riječi, nego se na temelju postojećega učenici okušavaju kao autori novoga teksta.
Prigodno, u Godini čitanja čiji je moto Čitajmo da ne ostanemo bez riječi, učenici su iskazali kreativnost, učitali pjesmama nova značenja, udahnuli im novi život. Učiteljica je objedinila učeničke radove u online knjigu koju možete prolistati na sljedećoj poveznici: